מיזוג אוויר

מיזוג אוויר

משרדנו מתכנן מערכות מיזוג אויר מתקדמות בקירור מים, התפשטות ישירה ומערכות בחסכון באנרגיה. כגון, אגירת מלח ואגירת קרח. חברתנו מבצעת תכנון למגוון מבנים תוך התאמה לסוג המבנה, דרישות הלקוח ותקנים.

תכנון מיזוג אוויר

תכנון מיזוג אוויר

הן נמצאות בכל מקום כמעט והן אלו שמאפשרות לנו לשהות בחללים שונים, בין אם זה בימים חמים ולחים ובין אם בימים קרים. בעזרתן גם אפשר לבצע עבודות שונות ולדאוג כי תהליכים מסוימים, הזקוקים לתנאים מיוחדים באותו חלל, יזכו לכך בכל רגע נתון ויאפשרו עבודה תקינה, ללא תקלות או נזקים מיותרים. מערכות מיזוג האוויר, שלוקחות חלק במבנים רבים ומכל הסוגים, נועדו לספק את הטמפרטורות האידיאליות לאותם חללים, תוך התייחסות לצרכים הקיימים, לתנאי מזג האוויר האופייניים לאזור וכן למערכות אחרות הממוקמות אף הן בסמוך להן.

תכנון מיזוג אוויר הוא משימה לא קלה ופעמים רבות יכולה להיות מאתגרת במיוחד. בין אם נדרשת הקמתה של מערכת מיזוג תעשייתית ובין אם התקנה של מערכת מיזוג לבית פרטי, יש לבחור בקפידה את בעל המקצוע שיספק את שירותי התכנון כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

באילו שלבים זקוקים לשירותי תכנון מיזוג אוויר?

בנייה של מבנה כלשהו, בין אם הוא נועד לצרכי מגורים ובין אם מדובר במבנה מסחרי או תעשייתי גדול, כוללת התייחסות לפרמטרים רבים, ביניהן מערכות שונות, כמו מערכת המים והביוב, מערכת החשמל וכמובן גם מערכת מיזוג אוויר, שהכרחית במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. כאשר מתכננים מבנה מסוים יש צורך בתכנונה של מערכת מיזוג האוויר על מנת שזו תעבוד כראוי ובסנכרון מלא עם המערכות האחרות, הלוקחות גם הן חלק חשוב באותו מבנה וכדי שניתן יהיה להטמיע אותה בצורה הנכונה. יש הבדלים מהותיים בין מערכת מיזוג אוויר שמותאמת לצרכן הפרטי לבין זו שנועדה לצרכי תעשייה ומסחר.

גם גודל המבנה ותנאי השטח משפיעים רבות על כך ולכן חשוב לפנות לשירותיו של איש מקצוע המציע שירותי תכנון מיזוג אוויר ברמה הגבוהה ביותר. התכנון הוא פעולה מקדימה והכרחית מאד לשלב הביצוע ולפני שבוחרים מערכת מיזוג אוויר וגם מתקינים אותה, נדרש הליך הכולל התייחסות למגוון של פרמטרים המבטיחים הם עצמם את הצלחתו של הפרויקט.

מה כולל תהליך התכנון?

בשלב הראשון של הליך התכנון בוחנים את סוגי המערכות הרלוונטיות, על מנת שאלו תספקנה את הפתרון המתאים לכל הצרכים ולתנאי מזג האוויר והשטח האופייניים לאותו אזור. לכל צורך ולכל מקום תידרש, כאמור, מערכת מיזוג אחרת וישנה חשיבות רבה מאד בבחירתה, ובייחוד כאשר זו נועדה לצרכים תעשייתיים או למעבדות ולחדרים מיוחדים. בחירת סוג המערכת ודגמי המזגנים חשוב שתעשה תוך הקפדה על עמידה בכל התקנים הנדרשים ומתוך כוונה ליצור, בסופו של דבר, חללים נוחים ונעימים.

צרכים והעדפות הם הקווים המנחים כאשר בוחנים מערכות מיזוג אוויר שונות וכדי להבטיח את התאמתה של המערכת והטמעה מוצלחת שלה, יש לבצע את הליך התכנון בהקפדה, וגם לערוך בדיקות שונות של מערכות הקירור והחימום הרלוונטיות, שתוכלנה להתאים למקום. רק לאחר שנאספו כל הנתונים הנדרשים לצורך הטמעת המערכת, ובוצעו כל הבדיקות, אפשר להוציא אל הפועל את התכנון ולהתקין אותה.

שלב התקנת המערכת כולל הן את התקנת התשתיות הנדרשות לטובת מערכת המיזוג והן את מתקני הקירור הלוקחים בה חלק. בשלב הזה יעבוד המתכנן בשיתוף פעולה עם המתקין ויפקח על עבודתו כדי להבטיח הטמעה נכונה, ובהתאם לכל הכללים.

מי מציע את השירות ומדוע חשוב לתת דגש לפן המקצועי?

את שירותי תכנון מערכת המיזוג מציעות חברות, המתמחות בשירותי הנדסה, לרבות שירותי ייעוץ ותכנון מערכות מיזוג אוויר וכן מערכות נוספות, כמו מערכת מים וביוב, מערכת חשמל, מערכת כיבוי אש ועוד. למערכת המיזוג במבנה יש תפקיד חשוב מאד ופעמים רבות התקנתה והטמעתה במקום מחייבות שינויים מבניים מסוימים. לכל מערכת מאפיינים אחרים, וכך גם לכל מקום שבו מעוניינים לשלבה. פנייה לאנשי מקצוע מנוסים ואמינים תבטיח התייחסות לכל התקנים הנדרשים כדי ליצור סביבה בטוחה והתאמה מוצלחת של מערכת המבטיחה התנהלות נכונה ובמקביל צמצום בהוצאות החשמל ובמשאבים נוספים.

רק מערכת מיזוג אוויר שפועלת באופן תקין תבטיח שימוש נכון באותם חללים ותיצור את האווירה שבה מעוניינים. בסלע נהרי, משרד מהנדסים, מעמידים לרשותכם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, המעניקים שירותי תכנון מיזוג אוויר וכן תכנון מערכות נוספות. כל זאת, תוך התייחסות לצרכים ולדרישותיו השונות של המקום, ובשיתוף פעולה מלא עם בעלי המקצוע האחרים, הלוקחים גם הם חלק בפרויקט.